Pre základnú funkčnosť, spríjemnenie používania webu, analytické účely a v prípade udelenia súhlasu aj na účely cielenia reklamy využívame súbory cookies. Nastavenie vlastných preferencií cookies môžete kedykoľvek upraviť odkazom v spodnej časti stránok.

               


AKO NAKUPOVAŤ ( FAQ )
Ako nakupovať

Vytajte v obchode DETSKE-OBLECKO.SK

 

Náš elektronický obchod Vám ponúka detské oblečenie a doplnky pre deti od 0 do 15 rokov.

Ušetrite čas a nakúpte z pohodlia vášho domova kvalitné oblečenie za prijateľné ceny.

Takmer celý sortiment e-shopu máme skladom a doručujeme do 2 až 3 pracovných dní.

Našu ponuku neustále obmieňame a rozširujeme, preto si pridajte túto stránku medzi obľúbené.

Pre našu spoločnosť je seriózne vybavovanie objednávok a spokojnosť zákazníkov najvyššou prioritou.

 

Aké sú spôsoby platby?

Možnosti platby v našom obchode sú:

  • hotovosť pri doručení ( dobierka ) za tovar sa platí pri prebratí na pošte alebo kuriérovi.
  • prevodným príkazom
  • Pri objednávke "tovar skladom" je tovar odoslaný najneskôr nasledujúci pracovný deň po obdržaní objednávky. Pri platbe prevodným príkazom je tovar odoslaný najneskôr nasledujúci pracovný deň po obdržaní platby.

 

Koľko zaplatím za poštovné ?

Poštovné účtujeme podľa ceny a hmotnosti balíka v rozmedzí od 1,80 do 4,00 EUR

Pri platbe na dobierku účtujeme príplatok 1,00 EUR

Pri objednávke nad 60 EUR je poštovné zdarma !

Tovar doručujeme prostredníctvom Slovenskej pošty alebo Poštového kuriéra.

 

Čo ak mi objednaný tovar nevyhovuje ?

V prípade ak po prevzatí zásielky zistíte, že vám je objednaný tovar malý, alebo veľký prípadne nie celkom podľa vašich predstáv nezúfajte, radi vám ho vyneníme prípadne vrátime peniaze.

Podľa zákona má zákazník právo odstúpiť od zmluvy do 7 dní odo dňa prevzatia tovaru bez udania dôvodu.
Pri výmene alebo vrátení tovaru je potrebné nás vopred kontaktovať telefonicky alebo e-mailom.

Pri výmene alebo vrátení musí byť tovar nepoužitý, nepoškodený, čistý, bez zápachu (cigaretový dym a pod.), v pôvodnom obale s vysačkami, tak , aby bol schopný ďalšieho predaja.

Do balíka vložte fotokópiu faktúry s poznámkou výmena resp. vrátenie tovaru a doplnte o telefónne číslo na ktoré vás môžeme v prípade potreby kontaktovať.
Balík zašlite na adresu:
Zdenka Littvová, Detske-oblecko.sk, Hlavná 512, 027 32 Zuberec
Vrátenie peňazí sa nevsťahuje na poštovné.
Vrátený tovar neposielajte na dobierku!

 

Ako mám postupovať pri reklamácii ?

Pre našu spoločnosť je seriózne vybavovanie objednávok a prípadných reklamácií jej zákazníkov najvyššou prioritou. Zákazník má podľa zákona nárok na reklamáciu v lehote do 24 mesiacov odo dňa doručenia tovaru.

V prípade reklamácie nás môžete kontaktovať na:  info@detske-oblecko.sk , tel.: 0907 296 643

V správe upresnite:

  • názov tovaru
  • číslo objednávky, prípadne faktúry
  • dátum zakúpenia
  • podrobný popis závady

Pri zistení závady je potrebné uplatniť reklamáciu čo najskôr  a poškodený tovar dalej nepoužívať, vyhnete sa tak prípadnému riziku, že vaša reklamácia nebude uznaná. 
Záruka sa nevsťahuje na škodu spôsobenú neodborným použitím, mechanickým poškodením a bežným opotrebením tovaru.

Veríme, že vašu prípadnú reklamáciu vyriešime k vašej úplnej spokojnosti.

 

V prípade dalších otázok nás neváhajte kontaktovať: info@detske-oblecko.sk , tel.: 0907 296 643